FINANCIËLE ALERT

Wie was geen slachtoffer van verkeerde of negatieve geruchten duiken aandelenkoersen of marktwaarde van een bedrijf ? Detectie van zwakke signalen waarschuwing van een financiële of economische crisis in uw branche kunt u de markt en niet na te reageren .


Case study :

VOOR een verzekeringsmaatschappij

Het bedrijf een verzekeringsmaatschappij wil een maand voor de presentatie van haar tussentijdse financiële overzichten , het uitvoeren van toezicht op het web om eventuele onjuiste informatie campagnes op de samenleving te voorkomen .

Voorgestelde oplossing :
• Standby eentalige portals , websites en brieven van gespecialiseerde informatie in de aandelenmarkt gebieden , economische, financiële , verzekerings-als in publieke ruimtes of express makelaars en professionals uit de financiële wereld
• Real - time monitoring van de impact op de lijn van de bekendmaking van de resultaten
• Dagelijks repatriëring volgorde informatie volgens de richting van de documenten ...
• Abonneer je via e-mail bij het zich voordoen van een bericht generator gerucht en crisis
• Bepaling van de stuurconsole met dagelijkse samenvatting van gegevens , bochten gevaarlijk , mogelijke veranderingen


voordelen :
Met de vooravond vooravond was het bedrijf in staat om geruchten te sporen voordat rijders reizen op een gespecialiseerde informatie drie dagen voor de bekendmaking van de balans nieuwsbrief. Dit heeft het bedrijf in staat om te reageren in de tijd wetende dat deze desinformatie de beurskoers van het bedrijf kunnen beïnvloeden.
Wij aan de andere kant stelde de oprichting van een systeem van relaties online beleggers anticiperen op een zo vroeg mogelijke crisis.

* Voor de hand liggende redenen van vertrouwelijkheid , hebben we niet de naam van onze klant te zenden