STILTE VAN CRISIS

Die zich voortplant op het web ongunstige geruchten over mijn bedrijf , mijn producten , mijn leiders ? Hoe zo snel worden geïnformeerd hen niet laten verspreiden? Internet is een broedplaats bevorderen van communicatie en invloed wat meer is, verspreidt zich op hoge snelheid . We traquons tijd en identificeren van de acteurs op zoek alle zichtbare en onzichtbare delen van het web.

STILTE VAN CRISIS - HET GEVAL VAN EEN Aircraft Company

Bedrijf : een luchtvaartmaatschappij met interne operationele problemen , vreest een mogelijke drift op het internet na de aankondiging van de acties die zij voornemens is uit te voeren .

Voorgestelde oplossing :
- Voorstel van onze oplossing neutralisatie crisis onderschreven zelfs vóór de dag van de aankondiging,
- Uitbreiding van onze agent alvorens door het toevoegen van uitingen met betrekking tot de wereld van het bedrijfsleven , haar diensten , haar functionarissen, haar industrie , haar partners , etc..
- Meertalige real-time op het zichtbare web Watch ( algemene en gespecialiseerde sites , mainstream media ) en het onzichtbare web ( publieke ruimtes waar gebruikers uiten , forums , nieuwsgroepen , nieuwsbrieven , mailinglijsten , etc.. )
- Dagelijkse informatie Repatriëring volgorde van sector / functie: unie , financiën , sociale , enz. .
- Abonneer je via e-mail bij het zich voordoen van een bericht generator gerucht en crisis
- Bepaling van de stuurconsole met dagelijks verslag gegevens , bochten gevaarlijk , mogelijke ontwikkeling .

Voordeel: Met dit horloge , heeft onze klant bedrijf gewaarschuwd op tijd om waarschuwingsborden en geruchten in opkomst . We hebben de belangrijkste bronnen geïdentificeerd en we voorgesteld de ontwikkeling van een scenario reacties diffundeerbaar door opinieleiders op dezelfde kanalen , het antwoord documenten vakbonden , evenals een webcall centrum .

* Voor de hand liggende redenen van vertrouwelijkheid , we kunnen niet de naam van onze klant te onthullen.